sobota, 27 czerwca 2020

Eurographics, 0963, The Red Hat Restaurant


The Red Hat Restaurant, Paris

1000 elementów - Eurographics - 0963

Data ułożenia: 27.06.2020
Sposób pozyskania: kupione nowe w Empiku w promocji, 
Poziom trudności: 1/10,
Kolejność układania: niebo, witryny, kwiaty, okna, reszta. 
Ogólna ocena: puzzle kupione w Empiku, co do których miałam wątpliwości czy na pewno są smart cutami, bo informacja taka widniała na dodatkowej naklejce, ale nie na pudle. Zaryzykowałam, bo podobał mi się obrazek, po czym okazało się, że cięcie jest standardowe. Puzzle zostały na jakiś czas wyparte i wróciłam do nich jako do lekkiej rozrywki, bo jakaś dziewczyna je ode mnie chciała. Generalnie jestem bardzo zawiedziona, bo jakość puzzli była treflowska, albo nawet gorzej (a przypominam, że w normalnej cenie kosztują one 50 zł!), jakoćć nadruku też byle jaka (albo byle jaki obrazek). Także puzzle ładne i same się ułożyły, ale nic ponad to. 

Jakość nadruku...

Ułożony wzór



1 komentarz: