poniedziałek, 23 listopada 2020

Trefl, 27104, Las Tropikalny

Las tropikalny

2000 elementów - Trefl - nr 27104

Data ułożenia: 23.11.2020
Sposób pozyskania: kupione nowe w Auchan na moje urodziny 2019 r., 
Kasa: zakup 32 zł  / sprzedaż 20 zł 
Poziom trudności: 6/10,
Kolejność układania: ramka, kolorowe zwierzęta, wodospad, po kolei reszta, 
Ogólna ocena: Puzzle zaczęliśmy układać z chłopakiem w listopadzie 2019. Okazało się, że wymiar puzzli przekraczał o 2 cm szerokość naszego stołu, więc nie mogliśmy układać normalnie przy zagiętej ramce. Po 3 dniach układania mieliśmy tak niewiele, a zajmowaliśmy 2 stoły, że postanowiliśmy odpuścić. Puzzle zostały spakowane w taki sposób, żeby kiedyś zacząć już od tego momentu, w którym my skończyliśmy. Puzzle czekały spakowane do czerwca (długi weekend czerwcowy), kiedy zabrałam je do teściów - bo tam jest duży stół. Puzzle spędziły na stole 4 dni i wzbogaciły się o jakieś 600-800 elementów? Niestety nie udało się ich wtedy zakończyć. Zostały ponownie spakowane w taki sposób, żeby kiedyś móc je po prostu od nowa rozłożyć + selekcja pozostawionych elementów, wszystkie koloru zielonego i niekoniecznie najwyższej jakości nadruku. Rozłożyłam je ponownie w listopadzie 2020 z zamiarem skończenia (przesyłka za 1 zł z OLX - mogłam się ich wreszcie pozbyć! + wpadłam na pomysł, żeby stoły połączyć innymi bokami, a wtedy ramka się zmieści). Kilka godzin i robota została zakończona na zawsze. 
Ogólna ocena jest taka, że puzzle wydają się być całkiem fajne, ale niestety ogromna ilość zielonych elementów, w tym łączących różne odcienie zielonego na jednym elemencie nie ułatwia sprawy. Cieszę się, że wreszcie je skończyłam.

Na tym etapie zakończyliśmy w listopadzie 2019

Segregacja zielonego - wielozielonego

Na tym etapie zakończyłam w czerwcu 2020

Ułożony wzór



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz