piątek, 17 lipca 2020

Clementoni, 31995, Sailing in Village

 

Sailing in Village

1500 elementów - Clementoni - 31995

Data ułożenia: 17.07.2020
Sposób pozyskania: wymiana z panem z OLX, 
Poziom trudności: 3/10,
Kolejność układania: niebo, kolorowe domy, łodzie, cała reszta. 
Ogólna ocena: nie lubię maziajów (#stopmaziajom), ale od początku czułam z tymi puzzlami jakąś magiczną chemię i wręcz miałam ochotę ułożyć je już sporo wcześniej. Zgodnie z intuicją - układało mi się je rewelacyjnie, maziaje były na tyle wyraźne w swojej maziajowości, że nie było większych problemów ze znalezieniem odpowiedniego miejsca dla odpowiedniego puzzla. Do tego Clementoni tak pozytywnie zaskoczyły mnie jakością elementów, że postanowiłam zaopatrzyć się w nowe - ale to już w kolejnym odcinku ;-) 

Słyszałam mnóstwo opinii, że Clementoni nie dają się podnieść ani przenieść.
Z tymi nie było problemów. 

Ułożony wzór

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz