piątek, 24 lipca 2020

Eurographics, 0953, Yoga Cats


Yoga Cats

1000 elementów - Eurographics - 0953

Data ułożenia: 24.07.2020
Sposób pozyskania: wymiana z dziewczyną za inne Eurographicsy,
Poziom trudności: 3/10,
Kolejność układania: koty różowe, białe, napisy,  niebieskie, zielone, żółte,
Ogólna ocena: puzzle okazały się nieco trudniejsze niż się spodziewałam - oczekiwałam szybkiej roboty w kilka godzin, ale mimo wyraźnych granic - nie było aż tak łatwo.
Następnego dnia po rozłożeniu puzzli na stole, przypadkowo wylałam na nie kawę... cały kubek... Momentalnie się w niej utopiły, szczególnie ucierpiały różowe i niebieskie koty. Natychmiast zareagowałam i zawinęłam wszystko w ręczniki papierowe, które potem średnio 2-3 razy na dzień zmieniałam. Po 2 dniach puzzle były gotowe do roboty, okazało się, że porozchodziły się na 5 warstw. Część z nich skleiłam, część podkleiłam, część wcisnęłam na siłę na ich miejsce, a resztę ułożyłam. 

Pierwsze chwile puzzli po utopieniu...

Wszystko się rozłaziło

Ułożony wzór

Po ułożeniu widać, które puzzle uległy podtopieniu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz