sobota, 5 grudnia 2020

Clementoni, 32562, The circus

 

The Circus

2000 elementów - Clementoni - nr 32562

Data ułożenia: 05.12.2020
Sposób pozyskania: kupione od dziewczyny z Łodzi jako nowe,
Kasa: zakup 30 zł / sprzedaż 25 zł
Poziom trudności: 2/10,
Kolejność układania: trawa i liście, tęcza, balony, niebo, a potem jak już poszło... 
Ogólna ocena: Puzzle leżały nietknięte od pół roku, bo bałam się elementacji. Po drugie - stół nie mieścił mi 2000. Pod wpływem impulsu* w piątek 04.12 z rana rozpakowałam właśnie te puzzle z zamiarem układania po kawałku, po kolorze, a dopiero na samym końcu przysunięcia drugiego stołu i połączenia w jedno. Okazało się jednak, że stół nie mieścił tylko 2000 z Trefla, ale Clementoni chętnie przyjmie z (według opakowania) 2mm zapasem ;-) Nadruk rewelacja. Kolory rewelacja. Obrazek bardzo przyjemny. Układanie spędziłam z końcówką 2 sezonu i prawie całym 3 sezonem The Crown. Według obliczeń 16-18h układania. Rewelacja. Jestem zachwycona. Niektóre 1500 układałam dłużej. 

* impuls polegał na planach imprezowych chłopaka, przez którego miałam siedzieć sama w domu cały wieczór i część nocy, a następnego dnia znosić go skacowanego i nie gadać za dużo - chciałam zacząć puzzle, które wystarczą mi na to wszystko. 

Super wyraźny nadruk

Ułożony wzór





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz