środa, 16 grudnia 2020

Ravensburger, 15254, The Greatest Show on Earth (Aimee Stewart)

 

The Greatest Show on Earth (Aimee Stewart)


1000 elementów - Ravensburger - 15254

Data ułożenia: 16.12.2020
Sposób pozyskania: kupione przez OLX,
Kasa: zakup 32 zł (+ przesyłka 1 zł) / sprzedaż: 32 zł
Poziom trudności: 5/10,
Kolejność układania: ramka, gazeta, reszta
Ogólna ocena: na puzzle z ilustracją autorstwa Aimee Stewart polowałam już dość długo, aż trafiłam na OLX na Ravensburgery, więc kupiłam. Układało mi się dobrze, przede wszystkim dzięki fajnej jakości puzzlom, bo sam obrazek okazał się dla mnie zbyt ,,naciapany". Kolory tak bardzo się między sobą przeplatają, że ciężko coś wybrać, żeby zbudować kolejny kawałek. Układanie na kurkę 100%. Było OK. ale jednak nie zakochałam się (tak jak w Colinie Thomsonie). 

Duuuużo się dzieje

Ułożony wzór

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz