sobota, 20 lutego 2021

Heye, 29839, Rita Berman - Magic Sea

Magic Sea

 1000 elementów - Heye - nr 29839

Data ułożenia: 20.02.2021
Sposób pozyskania: kupione na OLX,
Kasa: zakup 45 zł (+9 zł przesyłka) / sprzedaż
Poziom trudności: 5/10,
Kolejność układania: statek, fale, ziemia... cała reszta :) 
Ogólna ocena: Po pierwszym, nieprzyjemnym spotkaniu z Heyami nie byłam dobrze nastawiona do tych. Wzięłam się za nie tylko dlatego, że kupującej (niedoszłej zresztą) zależało, żebym je wysłała do marca - tańsza przesyłka. Nastawienie było więc złe, ale okazało się, że tym razem cienkość i lekkie spasowanie puzzli w ogóle mi nie przeszkadzało! A to dlatego, że puzzle i tak układało się tylko i wyłącznie na kurę i nie było nic połączonego do przenoszenia. Sam obrazek okazał się WSPANIAŁY, ultra kolorowy, ciekawy, skomplikowany; a do tego cudowne grube kontury, które uprzyjemniały ustawianie puzzli w odpowiednim miejscu. Od razu po zakończeniu układania od razu pożałowałam, że to już i zaczęłam szukać innych propozycji pani Rity Breman. Niestety, współpracuje tylko z Heyami. 

Zabawa i radość, kot nurek


Wspaniałe, grube kontury

Ułożony wzór

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz