sobota, 6 lutego 2021

Ridley's, RDY235, Cat Lover's

Cat Lover's

1000 elementów - Ridley's (Wild and Wolf) - nr RDY235

Data ułożenia: 06.02.2021
Sposób pozyskania: kupione na OLX
Kasa: zakup 10 zł (+ 1 zł przesyłka)
Poziom trudności: 6/10,
Kolejność układania: nazwy ras, opisy ras, oczy, podłogi, koty plamkowe, koty czarne, koty szare, koty białe, koty rude, uzupełnianka. 
Ogólna ocena:  Widziałam te puzzle kiedyś w Empiku, gdzie kosztowały gdzieś w okolicy 40-50 zł. Już wtedy mnie zaciekawiły, ale nie chciałam wydawać tak dużych pieniędzy na niepewne puzzle. Udało mi się je upolować na OLX (dobrze, że wszystko na bieżąco obserwuję ;-)) w bardzo korzystnej cenie, nawet gdyby miały być niekompletne. Okazały się kompletne i w niezłym stanie, do tego ciekawa jakość (puzzle są śliskie z obu stron i mają ładne, obłe ogonki), do tego są bardzo wyraźne. Niestety znowu nacięłam się na puzzlach rodzaju ,,multiple cats" (jak moje pierwsze koty w marcu 2020) i ponownie dość długie i męczące było ich układanie. Nawet gdy zostało 10 puzzli - nadal nie wszystko było oczywiste. Firmę jednak polubiłam i gdy jeszcze trafi się okazja - na pewno kupię kolejne. 

Wiele osób w opiniach na Empik.com opisuje problem z brakami w tych puzzlach. Mi udało się natomiast zdobyć dubelka. 

Okrągłe, tubowe pudło i do niego plakat. 

Brytyjczyk. 

Ułożony wzór



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz